Engang i april…

image

Havde for en sjælden gangs skyld tid til at tage et billede før arbejde – og så var kameraet ikke opladet…

Så det blev til et af de “halv-ringe-billeder-i-spejlet” i stedet for – som så først postes nu her 14 dage senere, hu hej, hvor det bare kører for mig! Men se det som et vidnesbyrd om at jeg rent faktisk stadig er her! Sådan lidt ihvertfald. Omend i en lidt grynet og uklar kvalitet. Hvilket ikke er helt ulig den følelse der har forplantet sig i min lille krop efter 3 dages sygdom… Håber I holder jer raske derude, glæder mig så meget til at blive frisk igen!

3 thoughts on “Engang i april…

  1. Line siger:

    Jamen, Charlotte! Det der sygdomshalløj har jeg det helt perfekte remedie for: Ingefær-kanel-te.
    Du propper bare en masse stykker ingerfær ned til et par kæmpe ruller kanel, og så koger du det, og så drikker du det. Masser af det.

    … Og det smager helt vildt godt. Det er slet ikke stærkt eller kvalmefremkaldende overhovedet. Jeg elsker det.

    Bazinga.

  2. lækkert outfit Charlotte :)!!!

  3. camilla siger:

    åh den er fin den sag du har på der! Hvor er den fra? Er det en kjole eller?

Skriv et svar

