Beautybuy

image

Har nogle mindre karsprængninger på kinden og skulle se om den her kunne eliminere nogle af dem og det kan den! Dvs. den fjerner dem ikke som sådan, men den gør klart ens hud pænere og så er der 35 spf i. Fantastisk!

Kommer til at tænke på, at jeg den anden dag spurgte efter en håndcreme med spf, hvorefter ekspedienten fandt en fra dior til 435 (!) kr. Jeg sank lige en ekstra gang før jeg fik sagt, at jeg ikke ville give så meget, men altså come on, kan det mon virkelig passe at der ikke er en håndcreme med spf derude som ikke koster en halv tudse?? Iflg ekspedienten er det kun mærker som dior og chanel der laver dette….

4 thoughts on “Beautybuy

  1. Line siger:

    Hm… Bum bum, efter en hurtig søgning, har jeg fundet en masse af “De Dyre Mærker”, men Nivea har også lavet en håndcreme med UV-filtre: NIVEA Anti Age Q10 Plus Hand Cream

    http://www.nivea.dk/Products/Body-Care/Q10plus/Anti-Age-Q10PLUS

    Politiken testede den også:
    http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/tjeksundhed/velvaeretest/ECE1513843/nivea-hand-cream-anti-age-q10-plus/

    Der står ikke noget med SPF, men der står det der med UV-filtre.

    • Charlotte siger:

      Du er en skat, Line, har også selv googlet det og det bedste bud indtil videre er vist dermalogicas med spf 15… Den koster et par hundrede. Noget mere end nivea, men måske den sp også er bedre… Gælder dit tilbud om at sende koreansk stuff til dk stadigvæk?

      • Line siger:

        Hej, undskyld det sene svar – mine foraeldre har lige vaeret paa besoeg 🙂
        Ja, men jeg er ikke 100% sikker paa forsendelsespriserne.
        Da jeg sendte en pakke paa lige under 2 kg, kostede det ca. 250 kr at sende – til gengaeld var den fremme efter fire dage.
        Man kan ogsaa sende det med baad – saa bliver det billigere, men det kan tage 6 uger foer det kommer frem (har ikke selv proevet det endnu).
        Breve er pinligt billige at sende, men jeg ved ikke om det ogsaa gaelder for de der store bobbelplast-kuverter.

      • Charlotte siger:

        Ja, ved godt at det er ret dyrt, hvis ikke man sender med båd… Overvejer det da lige, det var egentlig bare noget BB-creme jeg tænkte på, men det er måske også værd lige at se, hvad det mon er for noget BB-creme som de europæiske producenter spytter ud for tiden 🙂

Skriv et svar

