Marni Mania

I torsdags sad jeg parat på arbejdet og forsøgte at klikke de her hjem kl. 10.10, hvor der var kø på webshoppen, hvilket betød at jeg måtte opgive. I går klikkede jeg så tilfældigvist ind på siden og kunne se, at der stadig var adskillige Marni for H&M varer tilbage, så klik klik… Er spændt på at se, hvor lang tid der går før de bliver leveret, H&M er jo ikke ligefrem kendt for deres hurtige leveringstid. Og så bliver det spændende at se, om man overhovedet kan gå i de her basser, når man ikke har alenlange modella-ben, men åh, hvor er de altså bare skønne, så håber de lever op til det irl…

Noget andet er at jeg forsøgte at bruge den der 25% rabat ting som H&M netop annoncerer med nu. Det kunne bare ikke lade sig gøre, hvilket virker lidt underligt, for forsøgte med en anden vare, hvor der øjeblikkeligt blev trukket 25%, så synes faktisk det var lidt irriterende, at jeg ikke kunne få koden til at virke ift. skoene, det havde jo ligesom gjort dem en hel del billigere! Overvejer stadig, om jeg bør ringe til dem på mandag og brokke mig. Mig bekendt står der da ikke noget om at koden (9668) ikke kan bruges til Marni-varerne…??

Skriv et svar

