3 seje danskere

Photobucket
Jeg er helt vild med de her items, som tilfældigvis alle er fra danske mærker. Der mangler faktisk bare lige noget fra Won Hundred, så ville samlingen næsten være komplet over danske yndlingsmærker… Yvonne Koné bliver jeg aldrig træt af og jeg ville rigtigt gerne have flere af både hendes tasker og armbånd. Ganni synes jeg altid laver sådan nogle fine ting, som altid er meget feminine uden at det bliver for meget – lidt mere sådan “yndigt, med kant” og den orange kjole er virkelig lækker. Den grå sweat er også fin, men måske det bliver lige lovligt meget grå mandag, når nu man også har en af de grå Cheap Monday sweats….

Tror dog ikke, at jeg har før har prøvet at have en decideret craving efter noget fra By Malene Birger, men den der blå kjole altså –  synes simpelthen den er så smuk og lækker og kunne lige se den for mig både til aftenbrug og til hverdagsbrug. SÅ fin, selvom jeg dog kvier mig lidt ved prisen (1300 kr!)… På den anden side har jeg ikke været i H&M i et halvt år eller sådan noget og må man så ikke gerne? Måske den skulle prøves, men hvem fører By Malene Birger i Aarhus? Er det kun Magadullen?

2 thoughts on “3 seje danskere

  1. Marie siger:

    Så vidt jeg husker ligger der Malene Birger butik i Latinerkvateret, måske i Volden?

Skriv et svar

