Forårs Zara

Manner, jeg savner Zara-butikken i Aarhus. Synes det er en vanvittigt uretfærdig mangel i DKs 2. største by, at vi ikke længere har den mulighed. Ved ikke, om det mon skyldes de første forårssolstråler (man har vel lov at være lidt optimistisk, ikke?) som har ramt mig i dag, for pludselig har jeg rent faktisk lyst til at hoppe i noget andet end vinteruniformen som mere eller mindre har bestået af jeans, sweater/cardigan og et par boots – som lidt forklarer, hvorfor det ikke ligefrem vrimler med dagens outfits for tiden. Synes simpelthen det er for kedeligt og selvom jeg er stor fortaler for at vise hverdags-outfits, ja, så har jeg bare ikke lige haft lysten til at vise i princippet det samme outfit dag efter dag. Hvis jeg lige kunne, hoppede jeg gerne i det her nye Zara-kluns og helst blonde-kjolen eller den mint-grønne skjorte. I stedet for bliver det nok nærmere et fastelavnskostume, da jeg skal ud og rasle med drengene her om et par timer…. God søndag!

2 thoughts on “Forårs Zara

  1. Chau siger:

    Jeg elsker også Zara og kan altid finde noget derfra jeg vil have 🙂

    Surt med Zara århus, kunne heller ikke rigtig forstå de lukkede den ned. men der er jo Online store, som er rigtig god synes jeg. Ofte køber jeg hos dem istedet for fysisk i butikkerne.

    /Chau
    http://www.thetiger.dk

    • Charlotte siger:

      Ja, jeg kunne også godt tømme deres webshop… Ift. at købe i de fysiske butikker, så synes jeg bare tit bedre om at købe highstreet kluns i en rigtig butik, hvor man kan føle på det og ikke mindst prøve det på, for laver man et fejlkøb over en webshop er det ofte en farlig masse bøvl for måske en bluse til en to-tre hundrede og synes indimellem at livet er lidt for kort til det…:)

Skriv et svar

