Endelig…

image

Jaaaah, endelig et indlæg herfra, men det var nu ikke helt det jeg mente… ENDELIG fik jeg nemlig de NB 576 sneakers, som jeg har jagtet den sidste halvanden måned! Købte dem først hos Norsestore og returnerede dem så, da jeg samme dag faldt over selvsamme sko (eller det troede jeg ihvertfald) til det halve af prisen på Trendsales. Så retur med det første par, mens jeg glædede mig over at have sparet næsten 50% på et par, som så viste sig at være den helt og aldeles forkerte 576’er model (uden ruskind, ahmen altså, anede ikke engang at de fandtes! Og så var de også mindre i str. Og min star-struckness over at de havde tilhørt en vis frk. Emma Leth kunne ligesom ikke rigtigt kompensere for det!!)

På det tidspunkt var de rigtige selvfølgelig udsolgt. Som i overALT! Indtil mandag, hvor jeg tilfældigvis fandt dem hos workshoppen shoesandfriends. Så nu fik jeg dem endelig og glæder mig til at bruge dem på arbejdet, hvor jeg har brug for nogle komfortable sko, som man ikke får ondt i fusserne af.

Arbejdet – som i øvrigt går fint, bortset fra at jeg er noget flad om aftenen – deraf de få indlæg lige for tiden… Men jeg er glad og tilfreds og vel nok også bare lidt taknemmelig for, at jeg ikke skulle gå arbejdsløs i mere end et par måneder… Og så virker det som nogle søde mennesker, der hvor jeg er, og i morgen skal jeg drikke den allerførste øl med mine nye kolleger. God torsdag!

Skriv et svar

