That vintage feeling

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Hvor er det dog åndssvagt, men lige som jeg sad og kiggede nogle billeder igennem faldt jeg selvfølgelig over en masse billeder, hvor jeg har langt hår og pludselig fik jeg bare den vildeste lyst til at få mit gamle hår igen, idet det gik op for mig, HVOR lang tid det kommer til at tage førend det vokser ud igen i en anstændig længde… Jamen, too bad, det er så typisk mig! Nu må jeg bare få det bedste ud af det her hår – også selvom det driller rimeligt meget og hvad faen sker der lige for at det krøller?

På billederne har jeg taget et af mine seneste genbrugsfund på. Det er en lidt underlig sag med indsyet hvid skjorte og så er det en str. 42 eller sådan noget, men jeg har lige flyttet knappen lidt (på det nederste billede) og så passer den lidt bedre. Det er jo en rigtig gammeldame-sag, men jeg kan bare rigtigt godt lide blazersnittet og de små fine prikker. Det er svært at se på billedet, men i virkeligheden er den sådan rigtig mørk navy-farvet. Jeg tænker, at den måske også kunne bruges som almindelig blazer, hvis jeg fx fjernede den hvide skjorte-del indeni, men det har jeg ikke helt besluttet mig for endnu.

Rent mentalt føler jeg mig sgu også lidt vintage oveni hovedet i dag. Sådan lidt træt og brugt og desværre slet ikke i mint condition, men hvis jeg nu rent faktisk gad at pudse mig selv lidt op og komme ud af døren og ned i det der træningscenter, så ved jeg jo at jeg ville få det meget bedre med det samme. Jeg er bare rent ud sagt møgtræt. Egentlig utroligt når jeg ikke engang arbejder. Endnu. I går slog det mig så også lige pludselig (ja, det vælter ind med klarsyn for tiden!) at nu er der lidt mere end en uge til jeg skal begynde at arbejde fuldtid, så det gælder vist netop om at få nydt den sidste tid og slappet af mens man kan. Inden jeg slapper af, skal jeg dog lige have overstået et par børnefødselsdage (sådan ca. 4 stks. af slagsen!) og så kan jeg måske få lov at sove igennem dagen før jeg skal begynde på arbejde d. 1. feb, he he… 🙂 Men nu må jeg hellere få noget mad og så få slæbt mig ned til det motionscenter… God weekend!

4 thoughts on “That vintage feeling

  1. Sidsel siger:

    Jeg syntes at dit hår er super fedt! Og det tænkte jeg inden jeg læste dit indlæg – måske skal du bare lige omfavne det lidt mere egdy look og så skal du bare rocke det – som du gør på disse billeder!:)

    • Charlotte siger:

      Ja, tror også bare jeg skal vænne mig til det. Det der er lidt vanskeligt lige nu er at det ser anderledes ud hver eneste morgen. Har jo været vant til bare at kunne vælte ud af sengen og køre en hånd igennem håret og nu bliver jeg rent faktisk nødt til at se mig selv i spejlet om morgenen for at tjekke om alt sidder som det gjorde aftenen forinden, ha ha!

  2. Chau siger:

    Tillykke med din “nye” blog!!

    jeg er vild med dit hår – så flot til dig.

    /Chau
    fra en som er blevet BD´er og glad for det 🙂

    http://www.thetiger.dk

    • Charlotte siger:

      Hej Chau, aner ikke hvorfor, men din kommentar var havnet i spam-indbakken… Underligt! Men tak skal du have og fedt for dig at du er glad for at være med i BD:)

Skriv et svar

