Hudpleje

image

I hele december havde både Salling og Magasin tilbud på mange af Beauté Pacifiques produkter og eftersom jeg manglede en ny creme købte jeg disse her to til en superpris.  Den vil venstre er en slags serum, som b.la. medvirker til at gøre ujævn hud lidt mere jævn og ensartet i det, og den til højre er en almindelig dagcreme med matterende og beroligende effekt, hvilket jeg valgte at prøve, da jeg ikke synes, at der skal så meget til før jeg blusser og fedter til i hele femøren.  Hvilket jeg virkelig hader, så jeg synes det er værd at forsøge sig med en matterende dagcreme. Begge produkter har den der karakteristiske BP-duft (´vi dufter sådan lidt kemisk, men det er bare fordi vi er effektive`) og trænger hurtigt ind, og selvom det er lidt tidligt at sige noget om effekt, så virker det i hvert fald, som om at min hud er ganske godt tilfreds med dem.

Nuvel, jeg læste den anden dag, at dem med fedtet/kombineret hud ofte synes at være rynkefri lidt længere tid i modsætning til dem med mere tørre hudtyper. Det er da måske en lille trøst, selvom det synes døduretfærdigt at få fedtet hud efter de 30, når nu man havde ferskenhud igennem alle teenageårene! Her den anden dag spurgte jeg min kæreste om han egentlig helst ville have været fuldstændigt bumsefri hele sin ungdom, mod at få massivt mange rynker som gammel eller omvendt. Han ville helst have været bumsefri. Jeg gav ham øjeblikkeligt ret, men jeg løj vist lidt. I virkeligheden gider jeg ikke rigtigt nogen af delene.

2 thoughts on “Hudpleje

  1. Beaute Pacifiques produkter er super gode, og jeg har selv brugt dem i mange år. Jeg er dog skiftet over til Dr hauschka, som jeg varmt kan anbefale dig at prøve næste gang, du skal ud og shoppe beautyprodukter.

    • Charlotte siger:

      Ved sørme ikke hvorfor og hvordan du var havnet i spam-indbakken, især ikke når det er sådan et godt tip du lægger! Tak for det! Jeg kan også godt lide Dr. Haschka – især rosencremen 🙂

Skriv et svar

