Seneste genbrugsfund

Kæmper godt nok lidt med det her WordPress. Det meste er jo nemt nok, men hvorfor er det lige at jeg ikke kan finde ud af at tilføje billeder fra Photobucket? Hvad er det mon jeg gør forkert? Jeg sætter jo egentlig bare koden ind ligesom i Blogger, men det virker i hvert fald ikke… Så gode råd modtages gerne, tak!

I går begyndte det at sne lidt i Aarhus eller dvs. jeg nåede lige akkurat at få gravet en sweater frem og taget den på og så var det sådan set slut igen! Vildt underlig vinter vi har os!  Nå, men den kom på og nogle timer senere kom den så af igen, da jeg simpelthen havde det for varmt i den.

Lammeskindsfrakken (som jeg i hvert fald TROR er lammeskind) har jeg været så heldig at finde i min lokale og absolut yndling genbrug. 80 kr! Og selvom genbrugsdamen syntes at den var alt for stor (det ER den også) ´jamen, bette pige da, du kan da ikke gå i sådan en stor frakke, du drukner jo helt!`- så har jeg haft den på nærmest hver dag lige siden, da den bare er så ufatteligt varm og dejlig. Men hun har nu alligevel ret, for da min kæreste først så den, nævnte han noget om Anders And og den frakke han har på i snebold-kampen mod sine nevøer i Disneys Juleshow og det giver jer nok en idé om, HVOR stor den faktisk er. Der er ikke størrelse i, men gætter på at det nok i hvert fald er en størrelse 40, omend ærmerne så omvendt er lidt korte i det. Stor eller ej, så er jeg i hvert fald vildt glad for den, for come on, hvor meget frakke får man lige normalt for 80 kr? Ikke særligt meget, så jeg synes, at jeg har været enormt heldig at finde den 🙂

5 thoughts on “Seneste genbrugsfund

  1. Tina siger:

    Lidt dumt spørgsmål, men husker du at gå over på HTML fanen?
    Jeg er lige selv flyttet til wordpress og det fungerer når jeg sætter billeder ind, som jeg plejer. Ved ikke om der er forskel på eget/ikke-eget domæne?

  2. Charlotte siger:

    Hej Tina, jeg prøver det lige senere, syntes jeg prøvede begge dele… Håber sørme da ikke at man ikke kan det, medmindre man har eget domæne… Men har du eget domæne her? Kan du forklare kort hvordan det fungerer, skal man købe et webhotel (eller hvad det nu hedder over WP) og så selve domænet ved siden af? Er lidt forvirret, nok mest fordi jeg virkelig, virkelig ikke forstår de der lidt mere tekniske sider af at blogge…

    • Tina siger:

      Jeg vil da næsten tro, man kan skrive indlæg i både “layout”-mode (eller hvad man skal kalde det :p) og HTML på begge slags – det kunne man da på blogspot 😉
      Hmm, nej, det kan jeg faktisk ikke forklare, for alt det tekniske på min blog bliver lavet af nogen der hedder BlogHQ (http://bloghq.dk) så jeg står bare som ejer af domænet, men de har sat det hele op og hoster den også.

      • Charlotte siger:

        Aha, så du er gået med der! Tillykke med det 🙂 Jeg må prøve igen med de der billeder… Må nu også indrømme at jeg ikke rigtigt har sat mig ind i WP endnu, så mon ikke jeg får det til at virke hvis jeg bruger mere end 5 min på det 🙂

  3. Tina siger:

    Ja, tænkte man lige så godt kunne prøve, når nu man stadig er sin egen. Og tak 🙂
    Jeg er overhovedet heller ikke inde i det endnu, men er sikker på, du nok skal finde ud af det. Ellers må Google være til hjælp :p

Skriv et svar

