Boots!

image

Måtte ned omkring optikeren i dag, da de ved en fejl havde sendt en forkert ladning kontaktlinser til mig. Og hold da op, hvor var det en ubehagelig tur ned i byen, det er bare overhovedet ikke sjovt ikke at kunne se rigtigt! Det viste sig, at de ved en fejl havde sendt plus linser til mig, hvilket forklarede problemet, da jeg jo bruger minus linser…

Efter at have fået mit syn igen kom jeg forbi Falkenberg, der holder sig et fint lille støvle-udsalg, hvor der var en hel del lækre støvler fra fx Gardenia og Shoebiz. Typisk nok kunne jeg selvfølgelig bedst lide nogle af de støvler, som IKKE er på udsalg, nemlig et par flade og flettede af slagsen fra Dico. Se dem – er de ikke bare fine?

image

Skriv et svar

