Hej!

image

Så landede jeg på den nye blog! Og jeg håber, at I af jer der læste med på den gamle vil gøre jer den ulejlighed at tilmelde jer Bloglovin nederst, det vil i hvert fald gøre mig rigtigt glad, så jeg ved at jeg ikke bare blogger ud i den blå luft 😉

Og nå ja, mit kamera er helt og aldeles kaput, hvilket jo for det første er rimeligt TRÆLS nu jeg gerne vil blogge igen og samtidigt kan det da godt give mig en mere eller mindre solid præstationsangst, idet billederne på langt de fleste blogge i dag jo efterhånden ligner professionelle magasinbilleder, hvilket jeg jo hverken har kunnet eller kommer til at kunne hamle op med….

Jeg har dog ikke planer om at gå ud og investere i et nyt et af slagsen lige foreløbigt, så enten hedder det reparation eller også må jeg i gang på den gode gammeldagsmåde med at spare op, hvis der er nogen der stadig kan huske hvordan man gør det (jeg kan i hvert fald ikke rigtigt…!)?  Så  indtil videre må I lige affinde jer med en lidt dårligere billedkvalitet end normalt, indtil jeg finder en løsning på det…. Og så er mobilbilleder vel heller ikke så slemme endda, det går hurtigt og så er der jo efterhånden ret gode redigerings-muligheder, men i længden skal jeg selvfølgelig have fundet en løsning på mit kameraproblem, da jeg jo også gerne vil kunne lægge nogle bedre billeder op.

Men kamera eller ej, så glæder jeg mig i hvert fald meget til at komme igang igen! Jeg kan mærke, at jeg virkelig har savnet mit eget lille dulle-rum, så tjah, jeg behøver vist ikke forklare mere, nu vil jeg bare gå i gang med at blogge igen!

BTW så har jeg på trods af den nye start valgt at importere indlæg fra den gamle blog, så lige nu er jeg usikker på om det hele virker rigtigt, men giv endelig lyd, hvis der er nogle problemer som jeg ikke selv lige har bemærket 🙂 

12 thoughts on “Hej!

  1. Beam siger:

    Juhuuu! Følger gerne din nye blog!

  2. Trine Lykke siger:

    Hvor er her blevet fint. Elsker din nye titel, det er sgu godt fundet på!

  3. Line siger:

    Ih hvor er det rart, at du er “tilbage” (var ved at tro, du var druknet i flyttekasserne).
    Men hold da op, så skal man lige vænne sig til ikke at lede efter den brune baggrund og den sorte taske på bloglovin.
    Jeg håber du havde en ikke-for-stresset jul og et godt nytår!

    • thelastmover siger:

      Tro mig, jeg sidder stadig begravet, men har da fået gravet computer, fjernsyn, tøj og børn sådan nogenlunde ud og er nu klar til et nyt år! Håber du har det godt derovre 🙂 Jeg håber at kunne få sparet lidt sammen til at tage derover i 2013!

      • Line siger:

        … Jeg håber ikke at udgravningen skete i ovennævnte rækkefølge.
        Jeg har det helt, helt fint – også selv om jeg sidder og er lidt jaloux på jeres plusgrader. Alt det med Kim Jeong-Il og hans søn påvirker ikke rigtig min dagligdag, det er kun i nyhederne man snakker om det.
        Jeg håber for dig, at du kan komme herover igen! Og hvis du får brug for tourguide, tager jeg gerne med 😉

      • Charlotte siger:

        🙂 Jeg kommer helt sikket derover igen, det er faktisk bare et spørgsmål om finanser! Og pas nu på hvad du lover, det kunne jeg at jeg tog dig på ordet 😉

  4. Tina siger:

    Jeg følger i hvert fald med videre 🙂 Og der ser godt ud herinde!

  5. Camilla siger:

    Jeg følger dig gerne – også her! Dejligt at du er tilbage.

Skriv et svar

