Maximize me????

Photobucket Photobucket

Nu går det jo ikke altid så hurtigt for mig, meen har da luret at de fleste af jer er vilde med de der maxi-nederdele. Har virkelig frygtet deres tilbagevenden i mange år, og nu er det så en kendsgerning at denne længde er tilbage. Foreløbig for en sæson. Sidst jeg havde sådan en fætter på var i 1. g, og jeg husker det som det var i går. Det var et (bæ)brunt strikrør, som virkelig ikke var for køn, men som sikkert lige ville være sagen i dag. Med det in mente har jeg ikke tænkt mig at gentage “successen”, det lader jeg i stedet jer andre om. Når jeg ser min Daisy i sådan en fiks gul sag, føler jeg mig dog næsten fristet, men også kun næsten. Ligesom trenden med overknee støvler er det noget, som jeg synes ser fedt ud til andre, men jeg ville bare ikke føle mig tilpas i det. For det første tror jeg ikke de fås i dværgstørrelse, der er vel en grund til at det hedder “maxi”… ?? Og for det andet er jeg altså i lige præcist det her tilfælde, sikker på, at stilen bare er bedre til de lidt højere (og mere slim) piger. Men hey, har kun set lange sorte nederdele hos jer (og Acne kjolen)- hvor er alle farverne henne? Og hvem springer ud i en maxi fra top til tå ligesom Pixie og Daisy??? Fås hos Asos.com.
2 thoughts on “Maximize me????

  1. Maria siger:

    Hehe – indtil jeg syede mig et maxi skirt forleden dag, var sidst jeg havde sådan en fætter på vidst også i 2.g :)Jeg overvejer klart at sy mig et farvet eksemplar, når vi kommer tættere på sommeren. Tror, jeg bliver glad for den trend. Men som med alle andre trends, skal man jo også kun følge den, hvis det virker rigtig for en./Maria

  2. Tellah siger:

    Ja, det er altså skræmmende at man har nået den alder hvor man kan se alle tendenserne fra ens pure ungdom komme tilbage…Og ja, det er nemlig rigtigt at man kun skal "følge" noget, hvis det fungerer for en. Synes det fede er at moden længe har været sådan en underlig størrelse med mange tendenser på én gang. Så er der heldigvis plads til at vælge ud efter smag og behag….

Skriv et svar

