Dresses & boots!

Photobucket

Tjah, ved så ikke om de alle tre kan benævnes som “skater dresses” men har set mig ret meget lun på kjoler med lidt vidde i skørterne. Synes det ser superfint ud teamet op med de sædvanlige grove boots og her i vinterperioden en stor og vamset cardigan – som jeg btw fortsat mangler den helt rigtige af. Min personlige favorit er den blomstrede yderst til højre. God damn, den har været tæt på at ryge i indkøbskurven et utal af gange….
Kjole til venstre og højre er fra Topshop og den i midten er fra ASOS. Alle støvler fås hos ASOS.com.

3 thoughts on “Dresses & boots!

  1. Mette siger:

    Uh, den første kjole er fin – frygter dog lidt jeg vil se nærmest gravid ud i den med den skæring og alle de læg…/Mette

  2. Jeg leder også efter den rigtige blomsteret kjole – gerne vintage til at sætte sammen med et par boots :-)/Chauhttp://thetigerakachau.blogspot.com/

  3. Tellah siger:

    Jeg er bare HOOKED på den sorte blomstrede fra Topshop. Håber den stadig er der efter den 1. 😀

Skriv et svar

