Lodtrækning!

Så har jeg – eller dvs. min kæreste – leget lykkens gud(inde) og trukket vinderen af resterne fra Friis Co. goodiebag`en.


Det var nervepirrende, det var spændende og der blev trukket lod op af en lego-hue med lukkede øjne… Og der var hele 9 med i kapløbet… Gad da egentlig godt selv prøve at være med i en konkurrence, hvor der kun er 8 konkurrenter…Hmmm…Så er det lige, at man tænker på Anywhos konkurrencer, hvor der er flere hundrede besvarelser…

Nok snak – vinderen blev:

Photobucket
Tillykke til dig, Beam – du skriver bare, så jeg kan få din adresse og så vupti er der en ring, en pung og en funky hårbøjle på vej til dig 😀

Og tilsidst og forresten: TAK fordi I ville lege med og for alle de pæne ord, som faldt til mig undervejs!
2 thoughts on “Lodtrækning!

  1. Bournonville siger:

    tillykke til Beam, ogtak for kampen ;)god ide med den give away konkurence :)-sara

  2. Beam siger:

    Hurra! Jeg har vundet! Det var da en dejlig overraskelse en kedelig mandag morgen! :o) Tak for det!

Skriv et svar

